Nejčastější otázky

PRODUKTY

Proč máte méně produktů než konkurence a za nižší ceny?
Jedná se o doprodej našeho skladu. Chceme vyprodat celý sklad a následně e-shop uzavřít, z toho důvodu jsou ceny nejnižší na trhu a zároveň nebudeme doskladňovat další kusy.

Jakto, že nabízíte zboží, které není jinde k dostání?
Zabýváme se přeprodejem limitovaných tenisek a streetwearového oblečení. Nejsme klasický obchod, který dostává celé kolekce od dodavatelů, ale limitované kousky do naší nabídky si sháníme sami.

Je všechno vaše zboží nové a originální?
Ano, všechno naše zboží je nové a nenošené.

Každý produkt je při přijetí na sklad důkladně ověřován našim týmem odborníků, abychom předešli prodeji padělků nebo pochybného zboží. Pokud si přeješ, můžeme Ti zaslat fotografie konkrétního produktu, ať si můžeš originalitu sám ověřit.

Co u tenisek znamenají nápisy (GS) nebo (W)?

Značka GS (Grade School) je označením pro dětské boty. Ty jsou vyráběny ve velikostech 35.5 až 40.

Značka W (Women) značí dámské tenisky. Vzhledově se tenisky nijak neliší od ostatních variant, jediný rozdíl je v mírně odlišné konstrukci svršku, který bývá užší, aby bota lépe seděla na drobnější chodidla. Dámské tenisky bývají obvykle vyráběny ve velikostech 35.5 až 44.5.

Pokud si nejsi jistý, na jakou variantu produktu jsi narazil, můžeš si vždy zkontrolovat parametry produktu, kde je tento údaj uveden.

Můžou holky nosit pánskou variantu tenisek a naopak? 
Určitě můžou, je to jen otázka vkusu.
Nike obvykle vyrábí tenisky buď v pánském (velikosti 40 a větší) a dětském (velikost 35.5 až 40) číslování nebo naopak pouze v dámském číslování (velikosti 35.5 až 44.5). Většina tenisek se vyrábí v unixesových barevných provedeních a označení tedy určitě není důvodem, aby jsi od svých vysněných tenisek opustil/a. 

Pokud si nebudeš jistý/á velikostí, kontaktuj nás a my Ti s výběrem té správné rádi pomůžeme.

 

INFORMACE O ZBOŽÍ

Poradíte mi s výběrem velikosti?
Rádi Ti  poradíme s výběrem velikosti Tvých vysněných tenisek, stačí napsat na e-mail obchod@protocar.cz.

Proč nemáte skladem všechny velikosti?
Některé tenisky jsou tak limitované, že se nám je podaří získat jen v několika málo velikostech. S limitovaností souvisí i to, že některé druhy tenisek už dále nedoskladňujeme, protože je velmi obtížné nebo nemožné je sehnat.

Proč se liší ceny u jednotlivých velikostí?
Na našem e-shopu prodáváme limitované tenisky a jejich cena závisí na jejich vzácnosti. Naše ceny odrážejí ceny na sekundárním trhu a velikost, u které vyšlo méně párů nebo je po ní větší poptávka, je tedy dražší.

Jak sedí Yeezy Boost 350 V2
Yeezy Boost 350 V2 jsou poměrně úzké, proto zákazníkům doporučujeme brát alespoň o půl velikosti větší, než je jejich obvyklá velikost. Každá noha je samozřejmě trošku jiná a každá bota i sedí trošku jinak. Klidně nám napiš a my Ti podle modelů, které nosíš, poradíme správnou velikost. 

  

OBJEDNÁVKA

Jak můžu změnit způsob dopravy nebo platby v již vytvořené objednávce?
Ohledně jakýchkoliv úprav způsobu platby či dopravy  již vytvořené objednávky nás prosím co nejdříve kontaktuj na e-mailu obchod@protocar.cz Změny jsme schopni provádět pouze do momentu, než objednávku předáme přepravci, poté již další úpravy bohužel nejsou možné.

Jak mohu stornovat mou objednávku?
Napiš nám svůj požadavek na e-mail obchod@protocar.cz společně s číslem objednávky a my Tvoji objednávku zrušíme. Pokud je Tvoje objednávku už poslaná, nemůžeme ji bohužel zrušit, ale Ty ji stále můžeš odmítnout u dopravce a nám se tak vrátí zpátky. 

Co když mi přišlo jiné zboží, než jsem si objednal?
Každý občas udělá chybu a bohužel ani my se tomu někdy nevyhneme. Přijde-li ti jiné zboží, co nejdříve nás kontaktuj na e-mail obchod@protocar.cz a celou situaci obratem vyřešíme.

Lze vytvořit objednávku telefonicky?
Objednávku lze vytvořit pouze na našem e-shopu.

Při placení objednávky mi neprošla platba kartou - co teď?
Stačí chvilku počkat. Objednávku jsme i přesto v pořádku zaznamenali, jakmile se nám do systému propíše informace o neúspěšné platbě kartou, odešleme automatický e-mail s platebním odkazem pomocí kterého je možné platbu provést znovu.

Pokud chceš změnit způsob platby, stačí nás kontaktovat na e-mail obchod@protocar.cz.

 

DOPRAVA A PLATBA

Jak posíláte objednávky?
Všechny objednávky posíláme doubleboxed. To znamená, že krabici s teniskami zabalíme do další kartonové krabice, abychom předešli jakémukoli poškození během přepravy. Stejně postupujeme i s oblečením, které taktéž posíláme v krabicích.

Jaké přepravce používáte k posílání objednávek?
Spolupracujeme s předními partnery v oblasti logistiky. K doručování objednávek na území České republiky využíváme služby Zásilkovny: doručení do výdejního místa a na adresu.

Za jak dlouho mi má objednávka přijde?
Všechny objednávky se snažíme odesílat nejpozději třetí pracovní den od objednání. Většina přepravců je schopna objednávky doručit již druhý den od odeslání.

Posíláte i do zahraničí?
V současné době objednávky posíláme pouze do České republiky a na Slovensko.

Jaké platební metody nabízíte?
Na našem e-shopu můžeš platit převodem, kartou nebo na dobírku. 

Posíláte i na Slovensko?
Samozřejmě Ti objednávku rádi odešleme i na Slovensko.

V jaký čas kurýr doručí balíček?
Bohužel nejsme schopni ovlivnit čas doručení Tvojí objednávky. Kurýři doručující zásilky mají své trasy v nichž jednotlivé adresy vyřizují postupně. Pokud potřebuješ upřesnit čas doručení zásilky, využij kontaktu, který ti přišel v e-mailu od samotného dopravce.

 

VRÁCENÍ A REKLAMACE

Mohu zboží reklamovat?
Pokud se u Tvých tenisek vyskytla vada, která byla způsobena chybou ve výrobě nebo špatným použitím materiálů, můžeš zboží reklamovat.
Podrobný návod k reklamaci zboží najdeš tady.

Záruka je klasicky 2 roky?
Většina našeho zboží pochází z druhé ruky. Druhou rukou je myšleno, že nebylo pořízeno velkoobchodně od dodavatele, ale od šťastlivce, kterému se podařilo limitované tenisky získat. Nemusíš se bát, že by zboží bylo nějak opotřebované, vše je stavem nové.
Na zboží z druhé ruky se vztahuje zákonná reklamační lhůta 12 měsíců (viz Obchodní podmínky). Pokud se však jedná o zboží, které zrovna nepochází z druhé ruky, ale je zakoupeno přímo od dodavatele, vztahuje se na něj standardní 24 měsíční reklamační lhůta.

Koupil/a jsem si adidas Slide nechal/a jsem je na sluníčku a velikost se mi zmenšila, co s tím? Můžu to reklamovat?
Lze reklamovat pouze výrobní vady. Bohužel nejsme schopni uznat reklamaci vady, která vznikla nesprávným zacházením nebo přirozeným opotřebením. 

Kdy mi přijdou peníze za vrácení/reklamaci zpět?
Peníze za vrácenou objednávku nebo uznanou reklamaci vracíme během zákonné 14 denní lhůty.

Jde nákup vrátit?
Zakoupené zboží samozřejmě můžeš během zákonné 14 denní lhůty od jeho vyzvednutí vrátit. Měj na paměti, že musí být nenošené, pouze vyzkoušené bez známek použití a včetně všech součástí.

Podrobný návod pro vrácení zboží najdeš zde.

Jde vyměnit zboží?
Zboží se měnit nedá. Pokud nesedla velikost, je nutné zboží vrátit a následně objednat jinou velikost. O úspěšném přijetí vratky, její kontrole a odeslání peněz na Tvůj bankovní účet Tě budeme informovat pomocí e-mailu.

 

OSTATNÍ

Máte prodejnu, kam si můžu tenisky přijít vyzkoušet?
Ne, fyzickou prodejnu bohužel nemáme. Pokud potřebuješ poradit s velikostí napiš nám na e-mail  obchod@protocar.cz.

Lze zakoupit dárkový poukaz?
Bohužel možnost dárkového poukazu nenabízíme.

Co když potřebuji fakturu na firmu?
Faktura na firmu není problém, stačí nás kontaktovat na e-mailu obchod@protocar.czMěj ale prosím na paměti, že jako firma fungujeme ve zvláštním režimu DPH, díky čemuž z většiny našeho zboží nelze odečíst DPH jako v běžných obchodech. Do nákladů se ale samozřejmě námi vydané faktury dát dají.

Zvláštní režim DPH - je cena finální nebo mi bude ještě přičteno DPH?Naše firma funguje ve zvláštním režimu DPH. To znamená, že DPH odvádíme pouze z rozdílu mezi nákupní a prodejní cenou, nikoli z celé prodejní ceny, jak je tomu obvykle zvykem.
Nemusíš se bát, pro Tebe jako běžného spotřebitele to nic extra neznamená. Cena v košíku je již finální a nic se k ní připočítávat nebude.



Nenašli  jste, co jste hledali?

V případě jakýchkoliv dotazů se nebojte nám napsat na náš e-mail obchod@protocar.cz.